Veel gestelde vragen (FAQ)

Je kiest je favoriete artikelen en plaatst die via de knop in je winkelmandje.
Bovenaan kan je door de verschillende productcategorieën navigeren om snel te vinden wat je zoekt.
Als u klaar bent om uw bestelling af te ronden, klikt u recht bovenaan op uw winkelmandje.
Hier vul je de persoonlijke gegevens is.
Ga verder naar stap twee door op de rode knop te drukken.
Hier kiest je je voorkeur voor aflevering en klik op de rode knop.
Verifieer een laatste keer of je gegevens juist zijn ingevuld.
Ga verder met onderaan te klikken op de knop met nu afrekenen.
Alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.
Hier selecteert u de betalingsgegevens. Daarna wordt u doorverwezen naar de site van uw bank.
Na afronding word je bestelling per mail bevestigd en verwerkt.
Heeft u nog problemen bij je bestelling neem dan contact met ons op via onlineverkopen@bobotremelo.be of via 016531379

U kan betalen met
Creditcards: Visa en Mastercard.
Bancontact voor Belgische klanten
Ideal & Giropay voor Nederlandse klanten.
Paypal
Voor de afhandeling van onze online betalingen werken wij samen met Ogone, marktleider op het gebied van beveiligde betalingen via internet.
Wij krijgen geen toegang tot jouw betalingsgegevens en slagen deze ook niet op.
Als u wilt betalen met een cadeaubon van voor januari 2016 neem dan contact met ons op via onlineverkopen@bobotremelo.be of via 016531379
Al de prijzen op onze webshop zijn inclusief 21% BTW.

Indien je het artikel terugstuurt binnen de twee weken dan kan je dit met het meegeleverde retourlabel gratis doen.
Dus geheel op onze kosten.

Bestellingen van dinsdag t.e.m. donderdag vóór 12 uur worden de dag zelf nog verwerkt en 's anderendaags geleverd.
Bestellingen op vrijdag vóór 12 uur worden de dag zelf nog verwerkt en maandag geleverd.
Bestellingen op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag worden woensdag afgeleverd. (mits uw gegevens correct zijn en de artikelen in stock zijn).
Moest u op het moment van levering niet thuis zijn zal Bpost een bericht nalaten.
De producten worden verzonden door onze partner Bpost.
Bobo stelt zich niet aansprakelijk in het geval de leveringstermijn langer wordt door toedoen van Bpost, evenmin als voor het verlies van de bestelde artikelen of bij een staking.
De vervoersrisico's zijn voor rekening van de koper, die binnen drie (3) werkdagen te rekenen vanaf de leveringsdatum een met redenen omkleed bezwaarschrift bij Bpost moet indienen.
Overigens wordt uitdrukkelijk bepaald dat de eigendom van de bestelde artikelen uitsluitend op de koper overgaat na de algehele betaling van het totale factuurbedrag, met de leveringskosten inbegrepen.
Alle andere risico's van verlies van en schade aan de artikelen worden overgedragen aan de koper bij levering.

Als de artikelen na betaling toch niet in stock zijn of beschadigd zijn, storten wij het bedrag terug.

De transportkosten voor onze klanten zijn 100% gratis.

Taille unique, dit is één maat voor iedereen. Meestal een artikel uit stretchstof.

Ja. We doen ons uiterste best om de kleuren van elk kledingstuk of artikel waarheidsgetrouw weer te geven op onze website. Hou er echter rekening mee dat de kleuren op de foto’s licht kunnen afwijken van de reële kleuren (afhankelijk van onder andere beeldscherm, lichtsterkte,…). Neem gerust contact met ons op als je twijfelt over een kleur.

Ja. Zolang u de bestelling nog niet heeft afgehandeld, kan u de artikelen uit uw winkelmandje verwijderen.

Ja u kan uw bestelling annuleren, bel dan zo spoedig mogelijk naar onze winkel (016531379)
Wij kijken dan in welk stadium je bestelling zit en wat je mogelijkheden zijn.
Eenmaal de bestelling is opgestuurd kan je niet meer annuleren, je kan het artikel retouren door het niet te aanvaarden van Bpost.
Wij storten dan de artikelprijs terug.

Ja, stuur een mail naar onlineverkopen@bobotremelo.be

Jazeker. Mocht u toch een verschil opmerken tussen de prijzen op de website en die van de winkel, dan is het bedrag op het prijskaartje in de winkel altijd de juiste.

Omwille van de transportkosten.
Als je een bestelling plaats via onze webshop betaal je nooit verzendkosten.
Hierdoor hebben wij gekozen om een minimale bestelwaarde te hanteren in de webshop.

Ja Shoppen op onze webshop is 100% veilig.
Je kan kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden, allemaal optimaal beveiligd door Bobo én door onze betaalpartner.

Gratis verzenden via Bpost (Binnen België & Nederland)
Gratis leveren in een pakketautomaat van Bpost.
Gratis leveren in een afhaalpunt.

Stop het retourformulier en de omruil/retourartikels in de originele verpakking. Kleef de retourlabel over de oude adressticker en geef het pakje binnen 10 werkdagen af bij een Bpost postkantoor. Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk terugbetaald, uiterlijk binnen de 14 dagen terugbetaald na ontbinding.

Nadat uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Als u deze niet heeft ontvangen, neem dan contact op met onlineverkopen@bobotremelo.be

De betaling is wel goedgekeurd, maar het bedrag wordt pas afgehouden van je rekening op het moment dat je creditkaart dit verrekend.

Op het moment dat wij uw bestelling hebben verwerkt krijgt u van ons een mail waar u het pakketje mee kan volgen.

Mocht u per uitzondering een verkeerd artikel ontvangen, neem dan contact op met onlineverkopen@bobotremelo.be

Mocht u per uitzondering een beschadigd artikel ontvangen, neem dan contact op met onlineverkopen@bobotremelo.be

Je hebt hiervoor twee weken de tijd. Wij storten het bedrag van het artikel dan terug op je rekening op voorwaarde dat wij de kleding in perfecte staat en niet gedragen, terug ontvangen, samen met de originele etiketten.

België en Nederland, voor andere landen stuurt u een mail naar onlineverkopen@bobotremelo.be met de gewenste referentie nummer(s) en de ma(a)t(en). Het vijfdelige referentie nummer vindt u bij het gewenste kledingstuk. Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de transportkosten voor het gewenste land.

Als u een geschenkbon heeft van voor 1 januari 2016 gelieve ons dan te contacteren wij helpen u dan verder.
Met bonnen die na deze datum zijn aangemaakt is het mogelijk om rechtstreeks te betalen. De cadeaubon kan worden gebruikt voor volledige of gedeeltelijke betaling van alle artikelen in onze webshop. Het bedrag word afgetrokken van het saldo op je bon. Het eventueel resterende saldo staat op je bon. Je ontvangt geen wisselgeld terug, maar je kunt het saldo gebruiken voor toekomstige aankopen.

Ja hoor! Het is echter omgekeerd niet het geval. De collectie van de winkel is uitgebreider dan onze webshop, dus kom ons zeker ook eens bezoeken.

Heeft u een klacht over een product of over onze dienstverlening dan kan je ons telefonisch contacteren via 003216531379 (di-vrij 08:30 – 18:30), of per e-mail via info@bobotremelo.be
Wij behandelen de klacht binnen de 3 werkdagen. We zoeken naar een gepaste oplossing en brengen je zo nodig rechtstreeks in contact met de juiste contactpersoon.
Ook voor algemene klachten, de levering, de voorwaarden, klachten over de website kan je ons bereiken via bovenstaande mogelijkheden.

Tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, zijn de wettelijke garantiebepalingen van toepassing. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren én dat het bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dat niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel is dat een vervanging, reparatie of terugbetaling.

BOBO gebruikt cookies voor een optimale website ervaring. Als u doorgaat op onze website accepteert u het gebruik daarvan. X Ik accepteer het gebruik van cookies.